SELESAI TERJAH
Salam semua..sessi menjengah semua peserta telahpun slesai..tetapi saya selaku penganjur meminta maaf lah sangat2 kepada peserta yang gambar si comel mereka tak sempat nak dipamerkan di slideshow dan slideshow pun telah saya remove..sebabnya kenapa di remove kan kerana
*  blog saya menjadi perlahan untuk kesemua 175 photos ditayangkan di slideshow..*
 jadi hanya peserta yang terawal dapat ditayangkan photo si comel2 mereka..sori ya..

tapi untuk pengetahuan you all saya dah copy semua gambar untuk diadil dan saya harap tiada lagi pihak yang akan bertanyakan saya kenapa gambar anak mereka tiada di slide..saya akan upload mungkin the top 10 sahaja nanti...

Keputusan akan diumumkan khamis ini dan adalah muktamad..
Sekali lagi saya minta maaf ya..kawan2..kalau ada yang tak puas hati ke..tak sempat nk tayang gambr si comel mereka...babai

p/s : banyak keje nak setel sebelum cuti raya

lab work,5s, reports.,R&D,family,blogging....so i am sorry ya...

Reviews:

LisaVsKhusairi said...
This comment has been removed by the author.
Intan said...

Salam Ibu Irfan,

Rasa nya u tak jengah lagi my entry coz tak nampak ur comment pon :(

ibu_arifa said...

ooo..patut lah xde pic anak saya dalam slide tu.. 175 peserta yer.. sampai berat blog akak nih jadinyer..
heheehe

hmmm..kesian kak iza.. sure sibuk + pening nak memilih pemenang skrg nih..

LYaFRINA said...

salam... sy dh bg lama link sy... tp xde komen pon dlm n3 sy??? ni linknyer:-

http://cahayahatiku-lyafrina.blogspot.com/2009/11/anakku-ceria-give-away-contest.html

The Queen Of My Heart said...

salam...

saya pon sama gak...xder pon ur comment dlm n3 saya... :((

LYaFRINA said...

ni tarikh sy bg link:-

November 17, 2009 8:00 PM

@,,mmg ibu irfan dh tgk n3..juz x tinggalkn komen???

LYaFRINA said...

ni tarikh sy bg link:-

November 17, 2009 8:00 PM

@,,mmg ibu irfan dh tgk n3..juz x tinggalkn komen???

Putra Mama said...

ramainyer 175 contestant.. mmg jenuhla kalo dalam satu slide.. aper2 pun settle kan dl keje2 hakiki dl yer.. ;)

sitinoriza said...
This comment has been removed by the author.
sitinoriza said...

TERIMA KASIH PADA YANG MEMAHAMI..KEJE HAKIKI ERM BEST JUGAK AYAT TUE.. SAYA MINTA MAAF JIKA TAK DAPAT HAPPY KAN SEMUA ORANG YE..THE THING IS SAYA MEMANG DAH VISIT SEMUA BLOG CUMA ERMM SILAP SAYA KOT..TAK TINGGAL KOMEN..TOTAL CONTESTANT PLUS MINUS 140 JE,,YANG BANYAK NYER DISEBABKAN ADA YANG HANTAR LEBIH DARI SATU COMMENT UNTUK NOTIFIED LINK PADA SAYA..APA2 PUN..ENJOY..

sitinoriza said...
This comment has been removed by the author.
sitinoriza said...
This comment has been removed by the author.
QisQas said...

saya faham..apapun walau x tinggal komen..pic baby sy tetap ada tersenarai..k thanks..comel-comel semua baby yer..x sabar nak tau the winner..
k..

Follow by Email

Translate

Search This Blog

Siti Noriza MK © 2014 - Designed by Templateism.com, Plugins By MyBloggerLab.com

Contact us

Powered by Blogger.