I don't need a customer but....
Assalamualaikum dan hai semua. Actually gambar kat atas tu gambar saya sewaktu kecil, lupa pulak berapa tahun waktu tu. Adik beradik saya sebenarnya ada 9 cuma waktu tu hanya kami berempat baru wujud.hihi..boleh cari yang mana satu saya?
Tajuk lain, cerita lain? apa pasai yer.. Blog ni dah lama sunyi bukan apa saya ni update bermusim. Sedar tak sedar dah 5 tahun saya ada blog ni tapi masalah utama yang saya hadapi adalah saya kerap tukar template lagi banyak dari saya update post. ish ish ish. #throwback , dulu saya create blog ni untuk story mory pasal my son, tapi bila dah lama saya berubah fikiran, saya buat online business dan juga update info yang berkaitan dengan my lifestyle sahaja.
Saya juga seorang online manager, means saya buat bisnes online, but lately saya terkilan sebab banyak gambar /post2 di fanpage facebook memaparkan wajah2 penipu penipu online. Why why why why?. Still honesty is the best policy. Saya pernah menjual barangan dari kain tudung yang berharga RM 15 sehingga lah barangan Corelle, Vantage yang mencecah ratusan malah ribuan ringgit. Pernah suatu ketika saya berbisik kepada suami, "bang untung tak banyak tapi, Allah bagi rezeki kat saya saya dapat kawan, saya dapat customer yang percaya saya untuk belikan barang2 yang mereka idam kan, bank in duit ribu2. Saya senyum sendirian....
Hati saya berkata, " now i don't need customers, but i need friends"...Saya masih meniaga , dan sampai sekarang saya menganggap mereka semua kawan saya, sahabat saya, yang saya tunaikan impian mereka melalui barang2 yang saya jual. Bila saya niatkan di hati mereka kawan saya, mereka sahabat saya..anda rasa apa seorang sahabat akan lakukan? .....
Sampai di sini coretan saya, sampai jumpa lagi, take care. xoxoxo
www.corellevantagelovers.blogspot.com

Reviews:

Follow by Email

Translate

Search This Blog

Siti Noriza MK © 2014 - Designed by Templateism.com, Plugins By MyBloggerLab.com

Contact us

Powered by Blogger.